Škoda Fabia WRC - historie

Technika

Motor

Typ 4 válec, 20 ventil, 2x OHC, turbodmychadlo Gatterr TR30R
Objem 1999 ccm
Vrtání/zdvih:  82,5 / 93,5
Převodový poměr: 9,7:1
Max výkon: 221 kW (300 koní) při 5500 ot./min
Točivý moment: 600 Nm při 3500 ot./min
 

Spojka

  Karbonová lamelová

Převodovka

 

6 stupňová se sekvenčním řazením + zpátečka, poloautomatické řazení na volantu

Pohon

  stálý 4WD, aktivní přední, centrální a zadní differenciály
 

Brzdy a podvozek

Přední brzdy   Šotolina 304/28 mm
  Asfalt  376/32 mm
Zadní brzdy Šotolina 304/25 mm
  Asfalt  304/25 mm
Zavěšení Šotolina McPherson
  Asfalt  McPherson
Tlumiče Rieger
 
 

Kola

Pneumatiky Michelin
Disky Speedline
   

Bezpečnostní výbava

  Sparco / Recaro
 

Rozměry

Délka 4002 mm
Šířka 1770 mm
Výška 1429 mm
Rozvor 2462 mm
Hmotnost 1230 kg
   

Homologace

  1.7.2003

Debut

  Deutschland Rally 2003

Základní model

  Škoda Fabia
Rally
Škoda Fabia WRC
JUKA Motorsport

Šluknovská 4
40801 RUMBURK
Česká republika

Mobil: +420 602 487 055

Tel.: + 420 412 331 065
Fax: + 420 412 331 542
e-mail: petr@jukamotorsport.cz